Projekter pr. år
Abstract
Artiklen henvender sig til undervisere og uddannelsesinteresserede sygeplejersker. Den præsenterer en model for differentieret undervisning, som har til formål at fastholde, stimulere og tilgodese sygeplejestuderende og nyuddannede sygeplejersker gennem en bred vifte af tilbud. Modellens indhold er implementeret på VIA University College, Sygeplejerskeuddannelsen Viborg/Thisted.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Sygeplejersken |
Vol/bind | 110 |
Udgave nummer | 19 |
Sider (fra-til) | 52-55 |
Antal sider | 4 |
ISSN | 0049-3856 |
Status | Udgivet - 5 nov. 2010 |
Emneord
- differentieret undervisning
- nyuddannede
- sygeplejersker
- sygeplejestuderende
- teori/klinik
- udvikling
- fastholdelse
- undervisningsdifferentiering
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Brobygning og kompetenceudvikling, herunder differentieret undervisning på tværs
Garcia Colina, A. (Projektdeltager), Lorentzen, V. (Projektdeltager), Lyngsø, A. (Projektdeltager), Karlsen, H. S. (Projektdeltager), Gregersen, T. (Projektdeltager), Bjerg, K. M. (Projektdeltager), Bjørklund, P. (Projektdeltager), Andersen, L. S. (Projektdeltager) & Lund, D. W. (Projektdeltager)
01/01/10 → 01/01/12
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil