TY - RPRT
T1 - Digitale redskaber i dagtilbud
T2 - Delprojekt 2: Leg og læring skal gå hånd i hånd – digitale redskaber skal understøtte en eksperimenterende tilgang, hvor barnet får udfoldet alle kompetencer
AU - Christensen, Ole
AU - Støvelbæk, Frank
AU - Smidt, Søren Laibach
PY - 2015/11/25
Y1 - 2015/11/25
N2 - I delprojekt 2 ”Leg og læring skal gå hånd i hånd” er det overordnet formål at belyse, hvorvidt digitale redskaber kan understøtte en eksperimenterende, legende og lærende pædagogisk praksis, hvor barnet får udfoldet alle sanser og kompetencer. Herunder hvordan digitale redskaber i forbindelse med leg kan stimulere børns nysgerrighed og sanseapparat, hvorledes digitale redskaber kan understøtte opfyldelsen af pædagogiske mål i læreplanstemaer, samt hvordan digitale redskaber kan ind i pædagogiske praksisser – på tværs af tid, sted og rum.
AB - I delprojekt 2 ”Leg og læring skal gå hånd i hånd” er det overordnet formål at belyse, hvorvidt digitale redskaber kan understøtte en eksperimenterende, legende og lærende pædagogisk praksis, hvor barnet får udfoldet alle sanser og kompetencer. Herunder hvordan digitale redskaber i forbindelse med leg kan stimulere børns nysgerrighed og sanseapparat, hvorledes digitale redskaber kan understøtte opfyldelsen af pædagogiske mål i læreplanstemaer, samt hvordan digitale redskaber kan ind i pædagogiske praksisser – på tværs af tid, sted og rum.
KW - dagtilbud
KW - digitalisering
KW - pædagogisk arbejde
M3 - Rapport
BT - Digitale redskaber i dagtilbud
ER -