Projekter pr. år
Abstract
Mening kan ikke indbygges i læreruddannelsen på forhånd, men kræver, at der er rum for lokal tilpasning, at formål og begrundelser løbende diskuteres og fortolkes, og at underviserne kan formidle tænkningen bag uddannelsens elementer og indhold, skriver Thomas Iskov
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Altinget |
ISSN | 2246-5553 |
Status | Udgivet - 8 aug. 2022 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- Uddannelse, professioner og erhverv
Projekter
- 1 Afsluttet
-
”Kan der skabes sammenhæng i læreruddannelsen? Og hvilken rolle spiller organisationen og didaktikken i bestræbelserne på at øge de studerendes oplevelse af sammenhæng?”
Iskov, T. (Projektleder) & Lund, J. H. (Projektdeltager)
01/10/21 → 30/06/22
Projekter: Projekt › Forskning
Fil