Abstract
Kapitlet bygger på et aktiosforskniongsprojekt der gennem en periode på 6 måneder undesøger hvordan proces drama aktiviteter kan styrke inklusion og udvikling af legekomptence i 2 danske børnehavenr
| Bidragets oversatte titel | Drama inklusion og udvikling af legekomptence i børnehaven |
|---|---|
| Originalsprog | Engelsk |
| Titel | Drana in Education : Exploring Key Research Concepts And Effective strategies |
| Redaktører | Asa Helga Ragnarsdottir, Hakon Sæbjerg Björnsson |
| Antal sider | 15 |
| Forlag | Routledge |
| Publikationsdato | 2020 |
| Sider | 163- 178 |
| Kapitel | 11 |
| ISBN (Trykt) | 9781138612822 |
| ISBN (Elektronisk) | 9780429464929 |
| Status | Udgivet - 2020 |
Emneord
- Børn og unge
- Drama
- leg
- Æstetiske læreprocesser
- Læring, pædagogik og undervisning
- inklusion