Dybdelæring gennem meningsfuld kommunikation og dynamiske læringsmål

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

    Abstract

    Kapitlet udfolder et undervisningsforløb i dansk i 2. klasse, hvor alle elverne får mulighed for at udvikle deres literacy gennem meningsfuld komminikation og relevante læringsudfordringer.
    OriginalsprogDansk
    TitelLiteracy & læringsmål i indskolingen
    RedaktørerKirsten Friis, Dorte Østergren-Olsen
    ForlagDafolo
    Publikationsdatosep. 2017
    Sider115-130
    Artikelnummer9
    ISBN (Trykt)978-87-7160-332-3
    StatusUdgivet - sep. 2017
    NavnLiteracy & læringsmål
    Vol/bind2

    Emneord

    • Læring, pædagogik og undervisning
    • Deltagelse
    • literacydidaktik
    • literacypædagogik

    Citationsformater