Abstract
E-læringsobjekt udviklet i rise.articulate med afsæt i bogen af Kongsgaard & Koldsø (2024) Multiteoretisk praksis i arbejdet med børn og unge. Samfundslitteratur
Dette materiale bygger på bogens kapitel 3: Inddragelse af børn og unge.
E-læringsobjektet indgår i flipped learning ved at præsentere stoffet med brug af tekst, video, lydfiler, quiz, refleksionsøvelser.
Dette materiale bygger på bogens kapitel 3: Inddragelse af børn og unge.
E-læringsobjektet indgår i flipped learning ved at præsentere stoffet med brug af tekst, video, lydfiler, quiz, refleksionsøvelser.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Publikationsdato | 2024 |
| Publikationsmedier | Online |
| Status | Udgivet - 2024 |
Emneord
- Børn og unge
- børneperspektiver
- børnesyn
- deltagelse af børn og unge
- inddragelse af børn og unge
- rationaler for inddragelse
- ungeperspektiver
- Socialt arbejde og sociale forhold
- børneperspektiver
- børnesyn
- deltagelse af børn og unge
- inddragelse af børn og unge
- rationaler for inddragelse
- ungeperspektiver