ECEC in crises: Lessons learned from ECEC settings in Denmark, Ireland, and Norway. Policy recommendations based on an Erasmus+ research project on inclusive practices in ECEC during Covid19.

Bidragets oversatte titel: Dagtilbud i en krisetid: Erfaringer fra dagtilbud i Danmark, Irland og Norge: Politiske anbefalinger baseret på et Erasmus+projekt om inklusive praksisser under Covid 19

Thomas Chaisrihar Bach, Maja Hals Brosnan, Line Togsverd, Lisbeth Nørregaard Hansen (Andet), Rhona Stallard (Andet), Natasha O'Donnell (Andet), Elisabeth Bjørnestad (Andet), Kathrin Olsen (Andet)

Publikation: AndetFormidling

14 Downloads (Pure)

Abstract

White paper med politiske anbefalinger baseret på erfaringer og viden fra et projekt, der undersøger hvad pædagoger gjorde for at understøtte børns deltagelsesmuligheder og en inkluderende praksis i en tid, hvor der skulle implementeres restriktioner, som satte betydelige hindringer i vejen for den hidtidige pædagogiske praksis. Hvad lærte pædagogerne om det pædagogisk betydningsfulde i fht at understøtte fællesskab og deltagelse i de tre lande.
Bidragets oversatte titelDagtilbud i en krisetid: Erfaringer fra dagtilbud i Danmark, Irland og Norge: Politiske anbefalinger baseret på et Erasmus+projekt om inklusive praksisser under Covid 19
OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato15 maj 2025
Antal sider12
StatusUdgivet - 15 maj 2025

Emneord

  • Skoler, fag og institutioner

Citationsformater