Effektivisering, forventningsafstemning eller ressource?

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskning

    Abstract

    Den danske studieaktivitetsmodel i historieundervisningen på læreruddannelsen
    OriginalsprogDansk
    Publikationsdato2016
    StatusUdgivet - 2016
    BegivenhedNordisk Læreruddannelseskonference - NTNU, Fakultet for lærer- og Tolkeutdanning, Trondheim, Norge
    Varighed: 10 maj 201613 maj 2016
    Konferencens nummer: 14

    Konference

    KonferenceNordisk Læreruddannelseskonference
    Nummer14
    LokationNTNU, Fakultet for lærer- og Tolkeutdanning
    Land/OmrådeNorge
    ByTrondheim
    Periode10/05/1613/05/16
    AndetHovedtema: Nordisk lærerutdanning i et internasjonalt perspektiv

    Emneord

    • læreruddannelsen
    • historie

    Citationsformater