Aktiviteter pr. år
Abstract
Hylderne i supermarkedet er proppet med varer, og konkurrencen
blandt de enkelte brands og producenter er hård. Med denne rapport
- og tilhørende analyse, ønsker vi at sætte fokus på, hvordan
forbrugerne navigerer i butikken, og hvordan adfærdsmønsteret er
ved den enkelte hylde.
Data til denne rapport er indsamlet i et samarbejde med Nørgaard
Mikkelsen, og med fokus på produkter fra Rynkeby Foods, mere
specifikt 16 serien.
Vi har ønsket at skabe et statistisk datagrundlag for, hvad der tiltrækker
forbrugerens opmærksomhed. Viden, som kan anvendes i
udformning af fremtidig emballage.
blandt de enkelte brands og producenter er hård. Med denne rapport
- og tilhørende analyse, ønsker vi at sætte fokus på, hvordan
forbrugerne navigerer i butikken, og hvordan adfærdsmønsteret er
ved den enkelte hylde.
Data til denne rapport er indsamlet i et samarbejde med Nørgaard
Mikkelsen, og med fokus på produkter fra Rynkeby Foods, mere
specifikt 16 serien.
Vi har ønsket at skabe et statistisk datagrundlag for, hvad der tiltrækker
forbrugerens opmærksomhed. Viden, som kan anvendes i
udformning af fremtidig emballage.
Originalsprog | Dansk |
---|
Antal sider | 16 |
---|---|
Status | Udgivet - 30 jun. 2021 |
Emneord
- Uddannelse, professioner og erhverv
- Emballage, biometriske data, dataanalyse
Aktiviteter
- 1 Andet
-
Neuro marketing, metode og emballage analyse - Rynkeby samarbejde
Petersen, N. H. (Ekspert)
28 sep. 2020 → 30 sep. 2020Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Andet
Fil