Abstract
Artiklen omhandler en forskningsprojekt, hvor fokus har været på, hvordan der kan etableres en god skolestart med bæredygtige læringsmiljøer for alle børn.
Artiklen fokuserer på, hvordan et samarbejde mellem de professionelle i indskolingen, gennem afgørende og betydningsfulde pædagogiske tiltag, kan bidrage til børns trivsel og læring.
Der identificeres en række temaer i det empiriske materiale, som er bærende elementer i udviklingen af den gode skolestart.
Artiklen fokuserer på, hvordan et samarbejde mellem de professionelle i indskolingen, gennem afgørende og betydningsfulde pædagogiske tiltag, kan bidrage til børns trivsel og læring.
Der identificeres en række temaer i det empiriske materiale, som er bærende elementer i udviklingen af den gode skolestart.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Artikelnummer | 2 |
Tidsskrift | Liv I Skolen |
Vol/bind | 21 |
Udgave nummer | 4 |
Sider (fra-til) | 16-27 |
Antal sider | 12 |
ISSN | 1398-2613 |
Status | Udgivet - 11 dec. 2019 |
Emneord
- indskoling
- professionelt samarbejde
- inklusion
- fællesskab