TY - RPRT
T1 - En guide til en bæredygtig og meningsfuld evalueringskultur – med inddragelse af børnenes perspektiver.
T2 - Print version
AU - Schmidt, Christina Haandbæk
AU - Rasmussen, Anna Busk
AU - Lyndgård, Mette Valentin
AU - Henriksen, Hanne Kirsten
PY - 2022/1
Y1 - 2022/1
N2 - Med den reviderede dagtilbudslov stilles der krav om etablering af en evalueringskulturi dagtilbuddet, som skal udvikle og kvalificere det pædagogiskelæringsmiljø (Dagtilbudsloven, 2020, § 9, stk. 2). Denne evalueringsguide erudviklet som et bud på netop dette. Formålet er således at systematisere ogunderstøtte den kollegiale evaluering af læringsmiljøerne.
AB - Med den reviderede dagtilbudslov stilles der krav om etablering af en evalueringskulturi dagtilbuddet, som skal udvikle og kvalificere det pædagogiskelæringsmiljø (Dagtilbudsloven, 2020, § 9, stk. 2). Denne evalueringsguide erudviklet som et bud på netop dette. Formålet er således at systematisere ogunderstøtte den kollegiale evaluering af læringsmiljøerne.
M3 - Rapport
BT - En guide til en bæredygtig og meningsfuld evalueringskultur – med inddragelse af børnenes perspektiver.
PB - UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
ER -