Abstract
Det er velkendt, at fagsprog har særlige kendetegn (Lemke,1990) og at det er vigtigt, at eleverne selv anvender fagsproget eksperimenterende for at lære (Mercer,2019,Wegerif,1999, Mitchell,2010,Alexander,2017). Det kan imidlertid være en udfordring for lærerne at tilrettelægge en undervisning, der giver mulighed for dette.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | maj 2021 |
Status | Udgivet - maj 2021 |
Begivenhed | NOFA8 – The 8th Nordic Conference on Subject Education: Creativity, Literacy and Critical Thinking in Subject Education: Issues and Trends for the 21st Century - Online due to the Corona pandemic, Bergen, Norge Varighed: 18 maj 2021 → 20 maj 2021 https://www.hvl.no/en/research/conference/nofa8/ |
Konference
Konference | NOFA8 – The 8th Nordic Conference on Subject Education |
---|---|
Lokation | Online due to the Corona pandemic |
Land/Område | Norge |
By | Bergen |
Periode | 18/05/21 → 20/05/21 |
Internetadresse |