Publikationer pr. år
Publikationer pr. år
Kasper Lasthein Madsen, Kenneth Aggerholm, Jens-Ole Jensen
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Bidragets oversatte titel | En erfaringsbaseret og handlingsorienteret didaktik for bevægelse i undervisningen: Resultatet af et aktionsforskningsprojekt |
---|---|
Originalsprog | Engelsk |
Tidsskrift | Teaching and Teacher Education: An International Journal of Research and Studies |
Vol/bind | 95 |
Sider (fra-til) | 103139 |
ISSN | 0742-051X |
DOI | |
Status | Udgivet - 17 jun. 2020 |
Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Abstrakt › Forskning › peer review
Publikation: Ikke-skriftlig produktion › Podcast, musik- og lydproduktion › Formidling
Madsen, K. L. (Projektleder)
08/08/24 → 30/06/25
Projekter: Projekt › Forskning
Madsen, K. L. (Projektleder)
01/02/22 → 31/12/22
Projekter: Projekt › Forskning
Jensen, S. (Projektdeltager), Halling, A. C. (Projektleder), Høj, B. B. (Projektleder), Volshøj, E. (Projektdeltager), Sander, M. N. (Projektdeltager), Bloch, A. (Projektdeltager), Munk, M. (Projektleder) & Madsen, K. L. (Projektdeltager)
01/08/17 → 30/06/20
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Madsen, K. L. (Oplægsholder), Høj, B. B. (Oplægsholder), Lund, O. (Oplægsholder) & Bølling, M. (Oplægsholder)
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
Madsen, K. L. (Oplægsholder)
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg