Engelsk, IT og motivation i Nyt Nordisk Design: i Nyt Nordisk Design

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Abstract

Artiklen er skrevet med afsæt i en forskningsrapport, vi har udarbejdet i 2015 som afslutning på et engelskprojekt i Roskilde Nordisk Ny Skole. Pointer og anbefalinger er i denne artikel ment som inspiration til at tænke meningsfuldhed og autenticitet ind i skolens sprogundervisning.
OriginalsprogDansk
TidsskriftSproglæreren
Vol/bind2016
Udgave nummer2
Sider (fra-til)20-24
Antal sider5
ISSN0108-6154
StatusUdgivet - 1 jun. 2016

Emneord

  • Børn og unge
  • Informations- og kommunikationsteknologi, og e-læring
  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Medier, kommunikation og sprog
  • Skoler, fag og institutioner
  • Undersøgelsesdesign, teori og metode

Citationsformater