TY - RPRT
T1 - Engineering i skolen - Syntese af en praksiskortlægning
AU - Sølberg, Jan
AU - Waaddegaard, Nina Holst
PY - 2018
Y1 - 2018
N2 - Den tematiske syntese af kortlægningen af indsatser har belyst potentialer og udfordringer forbundet med “engineering” aktiviteter i folkeskolen. Nedenstående rummer en række fremadrettede betragtninger, som er formuleret med særligt henblik på at informere til projekt Engineering i Skolen. Disse pointer er formet af diskussioner af kortlægningen i projektgruppen den 23. november, 2017.
AB - Den tematiske syntese af kortlægningen af indsatser har belyst potentialer og udfordringer forbundet med “engineering” aktiviteter i folkeskolen. Nedenstående rummer en række fremadrettede betragtninger, som er formuleret med særligt henblik på at informere til projekt Engineering i Skolen. Disse pointer er formet af diskussioner af kortlægningen i projektgruppen den 23. november, 2017.
KW - Læring, pædagogik og undervisning
M3 - Rapport
BT - Engineering i skolen - Syntese af en praksiskortlægning
PB - Naturfagenes evaluerings- og udviklingscenter (NEUC)
CY - København
ER -