Engineering som evaluering

Peer Daugbjerg, Susanne Daugaard Foldager

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægFormidling

2 Downloads (Pure)

Abstract

Elevers arbejde med en engineering-udfordring rummer muligheder for at evaluere elevernes naturfaglige kompetencer.
I arbejdet med en engineering-udfordring benytter og udvikler elever deres naturfaglige viden og færdigheder. 
Den konkrete løsning, og ikke mindst elevernes evner til at forklare den rummer muligheder for at evaluere elevers
viden om naturfaglige fænomener og forhold i deres løsning, 
færdigheder med at undersøge og modellere deres løsnings funktion og virkemåde.
OriginalsprogDansk
Publikationsdato21 mar. 2024
StatusUdgivet - 21 mar. 2024
BegivenhedBig bang 2024 - Odense Congress center, Odense
Varighed: 20 mar. 202421 mar. 2024

Konference

KonferenceBig bang 2024
LokationOdense Congress center
ByOdense
Periode20/03/2421/03/24

Citationsformater