Abstract
Elevers arbejde med en engineering-udfordring rummer muligheder for at evaluere elevernes naturfaglige kompetencer.
I arbejdet med en engineering-udfordring benytter og udvikler elever deres naturfaglige viden og færdigheder.
Den konkrete løsning, og ikke mindst elevernes evner til at forklare den rummer muligheder for at evaluere elevers
viden om naturfaglige fænomener og forhold i deres løsning,
færdigheder med at undersøge og modellere deres løsnings funktion og virkemåde.
I arbejdet med en engineering-udfordring benytter og udvikler elever deres naturfaglige viden og færdigheder.
Den konkrete løsning, og ikke mindst elevernes evner til at forklare den rummer muligheder for at evaluere elevers
viden om naturfaglige fænomener og forhold i deres løsning,
færdigheder med at undersøge og modellere deres løsnings funktion og virkemåde.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 21 mar. 2024 |
Status | Udgivet - 21 mar. 2024 |
Begivenhed | Big bang 2024 - Odense Congress center, Odense Varighed: 20 mar. 2024 → 21 mar. 2024 |
Konference
Konference | Big bang 2024 |
---|---|
Lokation | Odense Congress center |
By | Odense |
Periode | 20/03/24 → 21/03/24 |