Projekter pr. år
Abstract
Denne korte formidlingsartikel præsenterer indsigter om brugen af funktionel grammatik i grundskolens engelskfag fra et forskningsprojekt, der undersøgte lærerstuderendes overbevisninger om grammatikundervisning og deres refleksioner over brug af funktionel grammatik i egen undervisningspraksis.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Sproglæreren |
Udgave nummer | 3 |
Sider (fra-til) | 20-23 |
Antal sider | 4 |
ISSN | 0108-6154 |
Status | Udgivet - 3 dec. 2023 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Funktionel grammatik i grundskole og læreruddannelse
Bruntt, K. L. (Projektdeltager), Kristensen, M. (Projektdeltager), Christensen, M. V. (Projektleder), Bastholm, S. R. (Projektdeltager), Gustenhoff, M. (Projektdeltager) & Jørgensen, N. (Projektdeltager)
15/08/21 → 30/06/22
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil