Projekter pr. år
Abstract
Analyse af det tværprofessionelle samarbejde mellem pædagoger og lærere med udgangspunkt i uddannelsesbekendtgørelser til lærer- og pædagoguddannelsen fra 1986-2017
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Forskning i pædagogers profession og uddannelse |
Vol/bind | 6 |
Udgave nummer | 1 |
Sider (fra-til) | 111-124 |
Antal sider | 14 |
ISSN | 2446-2810 |
Status | Udgivet - apr. 2022 |
Emneord
- bekendtgørelser
- folkeskolen
- lærere
- læreruddannelse
- pædagoger
- pædagoguddannelse
- tværfagligt samarbejde
- pædagogik
- lærere
- pædagog
- tværprofessionelt samarbejde
- tværprofessionelt samarbejde i skole og fritid
- uddannelsespolitik
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Pædagogers faglighed i skolens organiseringspraksisser
Sauzet, S. (Projektleder), Dupont, C. (Projektdeltager) & Jørgensen, C. (Projektdeltager)
01/04/18 → 01/07/21
Projekter: Projekt › Forskning