Et tværprofessionelt ansvar? det tværprofesssionelle samarbejde mellem lærere og pædagoger i skolen i uddannelsesbekendtgørelsestekster

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Abstract

Analyse af det tværprofessionelle samarbejde mellem pædagoger og lærere med udgangspunkt i uddannelsesbekendtgørelser til lærer- og pædagoguddannelsen fra 1986-2017
OriginalsprogDansk
TidsskriftForskning i pædagogers profession og uddannelse
Vol/bind6
Udgave nummer1
Sider (fra-til)111-124
Antal sider14
ISSN2446-2810
StatusUdgivet - apr. 2022

Emneord

  • læreruddannelse
  • pædagoguddannelse
  • bekendtgørelser
  • folkeskolen
  • tværfagligt samarbejde
  • lærere
  • pædagoger
  • pædagogik
  • lærere
  • pædagog
  • tværprofessionelt samarbejde
  • tværprofessionelt samarbejde i skole og fritid
  • uddannelsespolitik

Citationsformater