Projekter pr. år
Abstract
Artiklen opsummerer de undersøgelser, et projekt vedr. inddragelse af Europæisk sprogportfolio som understøttende for den additive tilgang til sprogundervisning og styrkelse af kvaliteten af undervisningen og kommer med praksisanbefalinger til andre, der måtte ønske at bruge Europæisk sprogportfolio som værktøj i sprogundervisningen.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | aug. 2020 |
Udgiver | Det Nationale Center for Fremmedsprog |
Antal sider | 4 |
Status | Udgivet - aug. 2020 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Lærerens inddragelse af elevers sprogbiografi som ressource for læring og læringslyst
Hellensberg, C. E. (Projektleder) & Eychenne, D. E. (Projektleder)
01/11/19 → 30/06/20
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil