European Inventory on Validation of Non-formal and Informal Learning 2010: Country Report: Denmark

Bidragets oversatte titel: Europæisk status over anerkendelse af ikke-formel og uformel læring. 2010: Lande rapport: Danmark

Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingRapportForskning

24 Downloads (Pure)

Abstract

Rapporten er en status over arebjdet med anerkendelse af realkomptencer i Danmark, om nationale perspektiver, organisationelle perspektiver, og perspektiver på anerkednelse af realkompetncer set ud fra et individperspektiv. Endeligt beskrives arbejdet med kvalitetssikring, det konkrete arbejde med anerkendelse af realkomptencer i uddannelsesinstitutionerne med fokus på metoder. Til sidst sættes fokus på de professionelle der arbjder med realkompetencer.
Bidragets oversatte titelEuropæisk status over anerkendelse af ikke-formel og uformel læring. 2010: Lande rapport: Danmark
OriginalsprogEngelsk
Antal sider21
StatusUdgivet - 2011

Emneord

  • kompetencer

Citationsformater