@article{e48a6744fa794169ad5a6cf9463450d7,
title = "Evaluering af kunstp{\ae}dagogiske aktiviteter i klubber",
abstract = "Hvilken betydning har det for vidensproduktionen, n{\aa}r der arbejdes med indsatsteori som evalueringsmetode? Hvad betyder det for forskernes position og ageren, at der arbejdes ud fra en centralt opstillet evalueringsskabelon med kategorier for antagelser? Hvad kommer til syne, og hvad bliver mindre synligt? Med afs{\ae}t i et projekt under Kulturministeriets overordnede projekt Grib Engagementet reflekterer jeg i artiklen over disse sp{\o}rgsm{\aa}l. Projektet foregik i klubber for unge i 7.-9. klasse og omhandlede kunstp{\ae}dagogiske aktiviteter med legende tilgang.Artiklen peger med analytiske nedslag p{\aa}, at karakteren af milj{\o}et og aktiviteterne muligvis har forst{\ae}rket udfordringerne i forbindelse med vidensproduktion og evaluering.",
keywords = "Unders{\o}gelsesdesign, teori og metode, Evaluering, Indsatsteori, KlubbeKunstp{\ae}dagogiske aktiviteter, Klubber, Legende tilgang",
author = "Jensen, {Anne Winther}",
year = "2023",
month = dec,
day = "4",
doi = "10.17896/UCN.cepra.n33.537",
language = "Dansk",
pages = "18--29",
journal = "CEPRA-striben",
issn = "1903-8143",
publisher = "University College Nordjylland",
number = "33",
}