Abstract
Det overordnede formål med projektet var at fremme og udbrede viden om sundhedsinnovation og tværfagligt samarbejde på PH Metropol. I projektet ”Tværfaglig sundhedsinnovation” skulle de studerende få en mulighed for at trække på deres faglighed og, via et innovativt forløb, lære at tænke kreativt og nyskabende. Desuden skulle også underviserne opkvalificeres til at tilrettelægge, gennemføre og evaluere studier med opgaveløsning/nytænkning via en innovativ didaktiks forståelse.
Rapporten starter med en beskrivelse af metoden for evalueringen, herunder det valgte evalueringsdesign (virkningsevaluering), som er styrende for analysen. Herefter gennemgås resultaterne og til sidst konklusion og anbefalinger.
Rapporten starter med en beskrivelse af metoden for evalueringen, herunder det valgte evalueringsdesign (virkningsevaluering), som er styrende for analysen. Herefter gennemgås resultaterne og til sidst konklusion og anbefalinger.
Originalsprog | Dansk |
---|
Antal sider | 12 |
---|---|
Status | Udgivet - 2011 |
Emneord
- sundhed
- læring
- innovation
- tværfaglig sundhedsinnovation
- evalueringsdesign
- virkningsevaluering