Abstract
ZERObyg har til formål at opkvalificere installatører og VVS'ere med såvel "bløde" som tekniske kompetencer for at fremme det forretningsmæssige aspekt af systemløsninger i samarbejde med Lean Energy Cluster. Evalueringen af ZERObyg beskæftiger sig med nedenstående evalueringsspørgsmål:
1. Hvad er konsekvensen for EUC Syds undervisere, at der gås fra enkeltløsninger til systemløsninger?
2. Hvordan får EUC Syd en større grad af "bløde" kompetencer ind i undervisningen?
3. Hvordan får man interaktivt læringsmateriale ind i et kompetenceudviklingsforløb?
Evalueringsspørgsmålene fremgår af projektansøgningen, og af spørgsmålsformuleringen fremgår, at evalueringen har til formål at give en viden om de aspekter af ZERObyg, som er centrale for den fremtidige indsats på området, set i et kompetenceudviklingsperspektiv.
1. Hvad er konsekvensen for EUC Syds undervisere, at der gås fra enkeltløsninger til systemløsninger?
2. Hvordan får EUC Syd en større grad af "bløde" kompetencer ind i undervisningen?
3. Hvordan får man interaktivt læringsmateriale ind i et kompetenceudviklingsforløb?
Evalueringsspørgsmålene fremgår af projektansøgningen, og af spørgsmålsformuleringen fremgår, at evalueringen har til formål at give en viden om de aspekter af ZERObyg, som er centrale for den fremtidige indsats på området, set i et kompetenceudviklingsperspektiv.
Originalsprog | Dansk |
---|
Antal sider | 20 |
---|---|
Status | Ikke-udgivet - 2015 |
Emneord
- evaluering