Evidens og lovende praksis

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

    Abstract

    Hvordan kan pædagogen forholde sig til evidensbegrebet, så refleksionen bliver nuanceret og anvendelig i en praksis som er foranderlig og hvor arbejdet med evidensbaserede metoder hele tiden skal tilpasse sig borgeren og det politiske system?
    OriginalsprogDansk
    TitelSocial- og specialpædagogik i pædagoguddannelsen
    RedaktørerTim Vikær Andersen
    Antal sider15
    UdgivelsesstedKøbenhavn
    ForlagHans Reitzels Forlag
    Publikationsdato14 jan. 2019
    Sider275-289
    Kapitel17
    ISBN (Trykt)978-87-412-6967-2
    StatusUdgivet - 14 jan. 2019

    Emneord

    • socialt udsatte
    • socialpolitik
    • evidens baseret praksis
    • evidensbaserede metoder
    • udsatte

    Citationsformater