Projekter pr. år
Abstract
Velfærdssamfundet er under pres og udfordret, og nedskæringer rammer ikke kun de pædagogiske arbejdspladser, men også uddannelserne. For at imødekomme udfordringerne skal der samarbejdes på tværs af offentlige, private og frivillige organisationer. Det kræver nye kompetencer, og studerende bør have mulighed for at arbejde tværprofessionelt og innovativt i deres studier. Det kræver samtidig at undervisere bruger tid på netværke for at skabe nye læringsrum.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Pædagogisk extrakt |
Udgave nummer | 2 |
Sider (fra-til) | 9-11 |
Antal sider | 3 |
ISSN | 2246-7920 |
Status | Udgivet - 2012 |
Emneord
- social kapital
- praksisfællesskab
- unge
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Personlige deltagerbaner i grænsefællesskabet mellem pædagoguddannelsen og Østbasen – portrætter af unge rollemodeller og projektstedet Østbasen
Klausen, B. (Projektdeltager)
03/09/12 → 31/12/15
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil
-
Pædagoguddannelsen som aktør i lokalsamfundet
Bach, B. (Ekspert), Klausen, B. (Ekspert) & Klausen, B. (Ekspert)
25 feb. 2019Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Andet
-
Pædagoguddannelsen som aktør i lokalsamfundet
Bach, B. (Ekspert), Klausen, B. (Ekspert) & Klausen, B. (Ekspert)
5 nov. 2019Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Andet
-
Frivillighedsseminar
Klausen, B. (Arrangør)
12 apr. 2012Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Seminar
Fil