Faglighed i samarbejdet mellem lærere og pædagoger

Mette Høgh Stæhr, Trine Ankerstjerne

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Abstract

Dette kapitel handler om pædagogens arbejde set i en tværprofessionel sammenhæng og mere konkret med fokus på, hvordan pædagoger kan bringe deres faglighed i spil i samarbejde med andre professioner og samfundsinstitutioner.
OriginalsprogDansk
TitelGrundfaglig viden om profession og samfund
RedaktørerBritta Dumstrei, Trine Holst Mortensen
Antal sider20
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagAkademisk Forlag
Publikationsdato1 okt. 2017
Sider139-158
ISBN (Trykt)978-87-6360-424-6
StatusUdgivet - 1 okt. 2017

Emneord

  • Læring
  • Pædagogers faglighed
  • Tværprofessionelt samarbejde i skole og fritid
  • pædagogik
  • undervisning
  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Pædagogers faglighed
  • Tværprofessionelt samarbejde i skole og fritid

Citationsformater