Faglighed i samarbejdet mellem lærere og pædagoger

Mette Høgh Stæhr, Trine Ankerstjerne

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Abstract

Dette kapitel handler om pædagogens arbejde set i en tværprofessionel sammenhæng og mere konkret med fokus på, hvordan pædagoger kan bringe deres faglighed i spil i samarbejde med andre professioner og samfundsinstitutioner.
OriginalsprogDansk
TitelGrundfaglig viden om profession og samfund
RedaktørerBritta Dumstrei, Trine Holst Mortensen
Antal sider20
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagAkademisk Forlag
Publikationsdato1 okt. 2017
Sider139-158
ISBN (Trykt)978-87-6360-424-6
StatusUdgivet - 1 okt. 2017

Emneord

  • Læring
  • Pædagogers faglighed
  • Tværprofessionelt samarbejde i skole og fritid
  • pædagogik
  • undervisning

Citationsformater

Stæhr, M. H., & Ankerstjerne, T. (2017). Faglighed i samarbejdet mellem lærere og pædagoger. I B. Dumstrei, & T. H. Mortensen (red.), Grundfaglig viden om profession og samfund (s. 139-158). Akademisk Forlag.