Abstract
Dette kapitel handler om pædagogens arbejde set i en tværprofessionel sammenhæng og mere konkret med fokus på, hvordan pædagoger kan bringe deres faglighed i spil i samarbejde med andre professioner og samfundsinstitutioner.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Titel | Grundfaglig viden om profession og samfund |
| Redaktører | Britta Dumstrei, Trine Holst Mortensen |
| Antal sider | 20 |
| Udgivelsessted | København |
| Forlag | Akademisk Forlag |
| Publikationsdato | 1 okt. 2017 |
| Sider | 139-158 |
| ISBN (Trykt) | 978-87-6360-424-6 |
| Status | Udgivet - 1 okt. 2017 |
Emneord
- Læring
- Pædagogers faglighed
- Tværprofessionelt samarbejde i skole og fritid
- pædagogik
- undervisning
- Læring, pædagogik og undervisning
- Pædagogers faglighed
- Tværprofessionelt samarbejde i skole og fritid