Projekter pr. år
Abstract
How can we refine and qualify students’ formation of professional identity through reflective practice-based learning?
| Originalsprog | Engelsk |
|---|---|
| Publikationsdato | maj 2019 |
| Status | Udgivet - maj 2019 |
| Begivenhed | NJF 19: Nordisk Jordemoderforbunds Kongres - Harpa Konferencecenter, Reykjavik, Island Varighed: 2 maj 2019 → 4 maj 2019 |
Konference
| Konference | NJF 19: Nordisk Jordemoderforbunds Kongres |
|---|---|
| Lokation | Harpa Konferencecenter |
| Land/Område | Island |
| By | Reykjavik |
| Periode | 02/05/19 → 04/05/19 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- Refleksiv Praksislæring
- professionel identitet
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Finding your professional identity as a student in midwifery: the Impact of Reflective Practice-based Learning'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.Projekter
- 1 Afsluttet
-
Refleksiv praksislæring i et dannelsesperspektiv
Nielsen, A. (Projektdeltager), Munch, P. (Projektdeltager), Nielsen, L. S. (Projektdeltager) & Drevsholt, K. M. (Projektdeltager)
01/08/16 → 01/01/19
Projekter: Projekt › Forskning
Aktiviteter
- 1 Konference
-
NJF 19: Nordisk Jordemoderforbunds Kongres
Jepsen, I. (Deltager) & Nielsen, L. S. (Oplægsholder)
2 maj 2019 → 4 maj 2019Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
Fil