Abstract
Artiklen ser på de udfordringer og muligheder, som AMU har, når der skal tilrettelægges fleksibel undervisning. Den indleder med at skitsere AMU's forudsætninger og rammer for fleksible undervisnings- og læringsformer. Artiklen giver en kort beskrivelse af et praktisk eksempel på et åbent værksteds undervisning. Med afsæt i eksemplet identificeres nogle didaktiske udfordringer. Derefter præsenteres en model for åbne værksteder.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Vinkler på erhvervspædagogikken : En antologi til diplomuddannelsen |
Redaktører | Jette Larsen |
Antal sider | 23 |
Udgivelsessted | Odense |
Forlag | Praxis |
Publikationsdato | 2012 |
Udgave | 1. udgave |
Sider | 109-130 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7082-336-4 |
Status | Udgivet - 2012 |
Emneord
- erhvervsuddannelser
- AMU
- fleksibel tilrettelagt undervisning
- åbent værksted