Flerfaglighed som nødvendighed for udviklingen af inkluderende læringsmiljøer

Lotte Hedegaard-Sørensen, Janne Hedegaard Hansen

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Abstract

Artiklen formidler forskning om flerfagligt arbejde mellem special og almenpædagogik. Artiklen fokuserer dels på formidlingen af et forskningsreview om flerfagligt samarbejde og dels emprisk forskning om specialskolelæreres udgående funktioner med fokus på samarbejde med lærere i almenområdet.
OriginalsprogDansk
TitelInklusion, udsathed og tværprofessionelt arbejde
RedaktørerVibe Larsen, Bjørn Hamre
Antal sider18
UdgivelsesstedFrederiksberg
ForlagFrydenlund Academic
Publikationsdato15 okt. 2016
Sider69-86
ISBN (Trykt)978-87-7118-606-2
StatusUdgivet - 15 okt. 2016
Udgivet eksterntJa

Emneord

  • Flerfagligt samarbejde
  • Inklusion
  • Tværfaglighed

Citationsformater