Projekter pr. år
Abstract
Fra artiklens indledning: her kan du læse om, hvordan anvendelse af elevers mangfoldige sproglige viden, sproglige nysgerrighed og sproglige opmærksomhed kan støtte op om deres tidlige læring af det franske sprog, der giver dem mulighed for og lyst til at bruge sproget i små meningsfulde dialoger fra første lektion.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Udgivelsessted | København |
Udgiver | Konsortiet for Sprog og Fagdidaktik i folkeskolen |
Antal sider | 4 |
Status | Udgivet - 10 aug. 2018 |
Emneord
- sprogtilegnelse
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Tidligere sprogstart - Ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed
Ginman, M., Henriksen, B., Lindschouw, J. J., Holmen, A., Albrechtsen, D., Dimova, S., Löbl, S. K., Borg, S., Søgaard, K. E., Bjerre, K., Wulff, L., Revier, R. L., Dissing Møller, L., Dyrendom, K., Meidell Sigsgaard, A., von Holst-Pedersen, J., Thomsen, H., Gregersen, A. S., Daryai-Hansen, P. & Christensen, K.
01/03/16 → 01/07/18
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation