Abstract
Antologi er et resultat af et toårigt udviklingsprojekt om Flipped Learning baseret på et samarbejde mellem IT-Center Fyn og Region Syddanmark.
Bidraget her præsenterer en række overvejelser, vi har gjort os på baggrund af observationer af undervisning og interviews med elever i projektet. Vores overordnede undersøgelsesspørgsmål var: "Hvilke forhold i undervisning og læringsmiljø fremme hhv. begrænser elevens opfattelse af mening og fagligt udbytte i et Flipped Learning design?".
Bidraget her præsenterer en række overvejelser, vi har gjort os på baggrund af observationer af undervisning og interviews med elever i projektet. Vores overordnede undersøgelsesspørgsmål var: "Hvilke forhold i undervisning og læringsmiljø fremme hhv. begrænser elevens opfattelse af mening og fagligt udbytte i et Flipped Learning design?".
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Alle kan flippe : erfaringer med Flipped Learning på ungdoms- og erhvervsuddannelser |
Redaktører | Kathrine Storm, Anne Mette Lundstrøm |
Antal sider | 12 |
Udgivelsessted | Kbh. |
Forlag | Lindhardt & Ringhof |
Publikationsdato | 2016 |
Sider | 52-63 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7066-747-0 |
Status | Udgivet - 2016 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- flipped learning