Flipped Learning fra et elevperspektiv: mening og fagligt udbytte

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

Abstract

Antologi er et resultat af et toårigt udviklingsprojekt om Flipped Learning baseret på et samarbejde mellem IT-Center Fyn og Region Syddanmark.
Bidraget her præsenterer en række overvejelser, vi har gjort os på baggrund af observationer af undervisning og interviews med elever i projektet. Vores overordnede undersøgelsesspørgsmål var: "Hvilke forhold i undervisning og læringsmiljø fremme hhv. begrænser elevens opfattelse af mening og fagligt udbytte i et Flipped Learning design?".
OriginalsprogDansk
TitelAlle kan flippe : erfaringer med Flipped Learning på ungdoms- og erhvervsuddannelser
RedaktørerKathrine Storm, Anne Mette Lundstrøm
Antal sider12
Udgivelses stedKbh.
ForlagLindhardt & Ringhof
Publikationsdato2016
Sider52-63
ISBN (Trykt)978-87-7066-747-0
StatusUdgivet - 2016

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning

Citationsformater

Holmboe, P., & Hachmann, R. (2016). Flipped Learning fra et elevperspektiv: mening og fagligt udbytte. I K. Storm, & A. M. Lundstrøm (red.), Alle kan flippe: erfaringer med Flipped Learning på ungdoms- og erhvervsuddannelser (s. 52-63). Lindhardt & Ringhof.