Projekter pr. år
Abstract
I artiklen diskuteres processer og dialoger, der har til hensigt at understøtte forankring af LULAB-initiativet og de indsigter og erfaringer, vi løbende høster af initiativet.
Der henvises til en række teoretiske modeller, herunder Fullans (2001) pointer om forandringsprocesser, en dansk udviklet implementeringsmodel og et internationalt
framework, der refererer til sociale praksisser med re-design i læreruddannelse.
Eksemplerne fra LULAB handler om organisationsdiagrammer, typificering af projekter og dialoger med læreruddannelsens ledelse og andre af uddannelsens aktører.
Der henvises til en række teoretiske modeller, herunder Fullans (2001) pointer om forandringsprocesser, en dansk udviklet implementeringsmodel og et internationalt
framework, der refererer til sociale praksisser med re-design i læreruddannelse.
Eksemplerne fra LULAB handler om organisationsdiagrammer, typificering af projekter og dialoger med læreruddannelsens ledelse og andre af uddannelsens aktører.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Læreruddannelsen som udviklingslaboratorium for god undervisning og uddannelse : læringspointer og ny viden |
Redaktører | Birgitte Lund Nielsen, Anja Madsen Kvols |
Antal sider | 8 |
Forlag | VIA University College |
Publikationsdato | 2021 |
Sider | 6-13 |
ISBN (Trykt) | 978-87-995920-3-6 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-995920-3-6 |
Status | Udgivet - 2021 |
Emneord
- Undersøgelsesdesign, teori og metode
Projekter
- 1 Afsluttet
-
LULAB-initiativet: Læreruddannelsen som udviklingslaboratorium for god undervisning og uddannelse
Jensen, E. (Projektleder), Kvols, A. M. (Projektleder), Nielsen, B. L. (Projektleder), Bock, A. (Projektleder), Mikkelsen, S. H. (Projektleder), Nielsen, M. B. (Projektleder), Hansen, B. W. (Projektleder), Hansen, I. G. (Projektleder) & Wullum, A. H. (Projektleder)
01/01/19 → 31/12/23
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil