Abstract
Bogen bringer ny viden i spil, idet en række centrale aktører på det pædagogiske forskningsfelt og en række praktikere sætter fokus på området. Kapitlerne giver tilsammen et bredt billede af undervisningsdifferentieringens formål, principper, midler og resultater. Bogen beskæftiger sig således med undervisningsdifferentiering i forhold til: - Enhedsskole - Læseundervisning - Elever med særlige forudsætninger - Praktisk orienterede elever - Læreruddannelsen - PPR - LP-modellen - Lærerassistenter - Nordiske erfaringer
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Undervisningsdifferentiering - status og fremblik |
Redaktører | Niels Egelund |
Antal sider | 11 |
Udgivelsessted | Frederikshavn |
Forlag | Dafolo |
Publikationsdato | 2010 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7281-507-7 |
Status | Udgivet - 2010 |
Emneord
- trivsel
- undervisningsdifferentiering
- læring