Forretningsmodeller og fremtidsudsigter for det danske podcast-marked

Aske Søndergaard Kammer, Thomas Spejlborg Sejersen

Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingRapportForskning

245 Downloads (Pure)

Abstract

Formålet med undersøgelsen er at fremskaffe og fremlægge et datamateriale, der bidrager med empirisk viden, som aktører og beslutningstagere i og omkring podcast-markedet kan navigere ud fra. Det er et ønske at kvalificere diskussionen om og udviklingen af podcast-markedet og dets forretningsmæssige dynamikker og vilkår, sådan at det foregår på et oplyst grundlag frem for et grundlag af opfattelser, holdninger og anekdoter.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagDanmarks Medie- og Journalisthøjskole
Vol/bind1
Udgave1
Antal sider60
StatusUdgivet - 28 feb. 2022

Emneord

  • Medier, kommunikation og sprog
  • forretningsmodeller
  • podcast
  • digitale medier
  • Podcast-konference

    Sejersen, T. (Arrangør) & Kammer, A. S. (Arrangør)

    28 feb. 2022

    Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typerKonference

Citationsformater