Fra digital fagportal til faktisk undervisning

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

Abstract

Rækkefølger af aktiviteter kan ved første øjekast virke tilfældige, men ofte indgår de i faste strukturer, og vi lægger derfor sjældent mærke til dem. Dette gør det ikke mindre vigtigt at forholde sig aktivt til dem som lærer. Tværtimod. Det er netop i forbindelse med det usynlige, og det der går ubemærket hen i hverdagen, læreren bør stoppe op og reflektere over sine valg.
Bidragets oversatte titelFrom educational portal til actual teaching
OriginalsprogDansk
TidsskriftKvan
Vol/bind43
Udgave nummer125
Sider (fra-til)83-96
Antal sider14
ISSN0107-4016
StatusUdgivet - 2023

Emneord

  • litteraturstudier
  • didaktiske læremidler
  • digital fagportal
  • litteraturundervisning
  • Digitale fagportaler i brug

    Norup, M. S. (Projektleder)

    01/01/2225/04/25

    Projekter: ProjektForskning

Citationsformater