Abstract
Denne artikel præsenterer resultater fra et kollaborativt projekt. Dette var et implementeringsprojekt som startede i foråret 2008 mellem Aalborg Universitets IT-afdeling på Facultetet Social Science og E-Learning Cooperation Unit (ELSA) i et forsøg på at implementere moodle i FSS. Formålet med dette samarbejde fremkom af en organisationel målsætning om at etablere et virtuelt læringsmiljø hvor muligt, at bygge aktiviteter og understøtte den pædagogiske tilgang. Et andet mål var at forbedre kommunikationen mellem administrationen, lærere og studerende. Artiklen vil belyse udviklingsprocessen og nogle didaktiske overvejelser bag implementeringen. Evalueringer opsamles også under processen og præsenteres samtidigt med resultaterne i brugen af moodle som kan belyse uddannelsesmæssige ændringer.
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Tidsskrift | International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies |
Vol/bind | 11 |
Udgave nummer | 1 |
Sider (fra-til) | 51-64 |
ISSN | 1548-1093 |
DOI | |
Status | Udgivet - feb. 2016 |
Udgivet eksternt | Ja |
Emneord
- blended learning