From Website to Moodle in a Blended Learning Context

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Abstract

Denne artikel præsenterer resultater fra et kollaborativt projekt. Dette var et implementeringsprojekt som startede i foråret 2008 mellem Aalborg Universitets IT-afdeling på Facultetet Social Science og E-Learning Cooperation Unit (ELSA) i et forsøg på at implementere moodle i FSS. Formålet med dette samarbejde fremkom af en organisationel målsætning om at etablere et virtuelt læringsmiljø hvor muligt, at bygge aktiviteter og understøtte den pædagogiske tilgang. Et andet mål var at forbedre kommunikationen mellem administrationen, lærere og studerende. Artiklen vil belyse udviklingsprocessen og nogle didaktiske overvejelser bag implementeringen. Evalueringer opsamles også under processen og præsenteres samtidigt med resultaterne i brugen af moodle som kan belyse uddannelsesmæssige ændringer.
OriginalsprogEngelsk
TidsskriftInternational Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies
Vol/bind11
Udgave nummer1
Sider (fra-til)51-64
ISSN1548-1093
DOI
StatusUdgivet - feb. 2016
Udgivet eksterntJa

Emneord

  • blended learning

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne om 'From Website to Moodle in a Blended Learning Context'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.

Citationsformater