Grammar instruction in Danish L1 and foreign langauge classrooms - an empirical study

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato5 sep. 2019
StatusUdgivet - 5 sep. 2019
BegivenhedECER 2019: 'Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future' - Hamborg, Tyskland
Varighed: 3 sep. 20196 sep. 2019

Konference

KonferenceECER 2019
Land/OmrådeTyskland
ByHamborg
Periode03/09/1906/09/19
  • Gramma3

    Kabel, K. (Projektleder), Brok, L. S. (Projektleder), Christensen, M. V. (Projektleder), Møller, H. (Projektdeltager), Riis, S. M. V. (Projektdeltager), Bjerre, K. (Projektdeltager), Rohde, L. (Projektdeltager), Hansen, I. G. (Projektdeltager), Maibom, I. (Projektdeltager), Dolmer, G. (Projektdeltager), Fregerslev, P. (Projektdeltager), Jacobsen, J. G. H. (Projektdeltager), Bock, K. (Projektdeltager), Bruntt, K. L. (Projektdeltager) & Jørgensen, N. (Projektdeltager)

    01/01/1831/12/20

    Projekter: ProjektForskning

    Fil

Citationsformater