Grammatikkens disciplineringspotentiale: Kvadratisk, praktisk, god?

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

OriginalsprogDansk
TitelHvordan praktiseres grammatikundervisning i dansk, engelsk og tysk? : Statusrapport Gramma3
RedaktørerKristine Kabel, Mette Vedsgaard Christensen, Lene Storgaard Brok
Antal sider15
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagNationalt Videncenter for Læsning
Publikationsdato25 apr. 2019
Sider111-125
StatusUdgivet - 25 apr. 2019

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Gramma3

    Kabel, K. (Projektleder), Brok, L. S. (Projektleder), Christensen, M. V. (Projektleder), Møller, H. (Projektdeltager), Riis, S. M. V. (Projektdeltager), Bjerre, K. (Projektdeltager), Rohde, L. (Projektdeltager), Hansen, I. G. (Projektdeltager), Maibom, I. (Projektdeltager), Dolmer, G. (Projektdeltager), Fregerslev, P. (Projektdeltager), Jacobsen, J. G. H. (Projektdeltager), Bock, K. (Projektdeltager), Bruntt, K. L. (Projektdeltager) & Jørgensen, N. (Projektdeltager)

    01/01/1831/12/20

    Projekter: ProjektForskning

    Fil

Citationsformater