Abstract
God kommunikation er afgørende i multimedieproduktion. Kommunikationsfaget favner bredt. Det er et fagområde, som i multimediesammenhæng stiller store krav om indsigt i medieproduktion, produktudvikling og samarbejdsrelationer internt med kolleger og eksternt med leverandører, kunder osv. At facilitere de forskellige processer i en multimedieproduktion er fra start til slut en kommunikationsopgave.
Bogen gennemgår alle faser i et multimedieprojekt. Det vil sige fra opgaven sættes i gang med kunde og team over dens praktiske gennemførelse til overdragelse af det færdige produkt til kunden.
Bogen gennemgår alle faser i et multimedieprojekt. Det vil sige fra opgaven sættes i gang med kunde og team over dens praktiske gennemførelse til overdragelse af det færdige produkt til kunden.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Kommunikation i multimediedesign |
Antal sider | 15 |
Forlag | Hans Reitzels Forlag |
Publikationsdato | 2015 |
Udgave | 2 |
Sider | 67-82 |
ISBN (Trykt) | 978-87-412-6168-3 |
ISBN (Elektronisk) | 9788741262703 |
Status | Udgivet - 2015 |
Emneord
- digitale medier