Grundlæggende kommunikationsteori

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

Abstract

God kommunikation er afgørende i multimedieproduktion. Kommunikationsfaget favner bredt. Det er et fagområde, som i multimediesammenhæng stiller store krav om indsigt i medieproduktion, produktudvikling og samarbejdsrelationer internt med kolleger og eksternt med leverandører, kunder osv. At facilitere de forskellige processer i en multimedieproduktion er fra start til slut en kommunikationsopgave.

Bogen gennemgår alle faser i et multimedieprojekt. Det vil sige fra opgaven sættes i gang med kunde og team over dens praktiske gennemførelse til overdragelse af det færdige produkt til kunden.
OriginalsprogDansk
TitelKommunikation i multimediedesign
Antal sider15
ForlagHans Reitzels Forlag
Publikationsdato2015
Udgave2
Sider67-82
ISBN (Trykt)978-87-412-6168-3
ISBN (Elektronisk)9788741262703
StatusUdgivet - 2015

Emneord

  • digitale medier

Citationsformater