Grundlæggende kommunikationsteori

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

    Abstract

    God kommunikation er afgørende i multimedieproduktion. Kommunikationsfaget favner bredt. Det er et fagområde, som i multimediesammenhæng stiller store krav om indsigt i medieproduktion, produktudvikling og samarbejdsrelationer internt med kolleger og eksternt med leverandører, kunder osv. At facilitere de forskellige processer i en multimedieproduktion er fra start til slut en kommunikationsopgave.

    Bogen gennemgår alle faser i et multimedieprojekt. Det vil sige fra opgaven sættes i gang med kunde og team over dens praktiske gennemførelse til overdragelse af det færdige produkt til kunden.
    OriginalsprogDansk
    TitelKommunikation i multimediedesign
    Antal sider15
    ForlagHans Reitzels Forlag
    Publikationsdato2015
    Udgave2
    Sider67-82
    ISBN (Trykt)978-87-412-6168-3
    ISBN (Elektronisk)9788741262703
    StatusUdgivet - 2015

    Emneord

    • digitale medier

    Citationsformater