Grundlag for god fritidspædagogik i skolens specialtilbud: en empirisk undersøgelse af fritidspædagogikken i skolens specialtilbud

Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingRapportForskning

Abstract

Takket være støtte fra BUPL’s forskningspulje har Forskningscenter for In- & eksklusion i pædagogisk praksis ved Professionshøjskolen UCN haft mulighed for at undersøge grundlag for god fritidspædagogik i skolens specialtilbud gennem kortlægning af forsk- ningslitteraturen, spørgeskemaundersøgelse og multiple casestudier. Udgangspunktet for mødet med praksis og med børnene har været participatorisk med det pejlepunkt for øje, at løbende inddragelse er af afgørende betydning.
OriginalsprogDansk
ForlagUCN
Antal sider64
ISBN (Elektronisk)978-87-974311-0-8
StatusUdgivet - 17 apr. 2023

Emneord

  • specialundervisning
  • Fritidspædagogik
  • Specialtilbud

Citationsformater