TY - RPRT
T1 - Grundlag for god fritidspædagogik i skolens specialtilbud
T2 - en empirisk undersøgelse af fritidspædagogikken i skolens specialtilbud
AU - Engsig, Thomas Thyrring
AU - Haaber, Charlotte Rørvig
AU - Hyldahl, Kirsten Kofod
AU - Olesen, Anna Katrine Krogholm
PY - 2023/4/17
Y1 - 2023/4/17
N2 - Takket være støtte fra BUPL’s forskningspulje har Forskningscenter for In- & eksklusion i pædagogisk praksis ved Professionshøjskolen UCN haft mulighed for at undersøge grundlag for god fritidspædagogik i skolens specialtilbud gennem kortlægning af forsk- ningslitteraturen, spørgeskemaundersøgelse og multiple casestudier. Udgangspunktet for mødet med praksis og med børnene har været participatorisk med det pejlepunkt for øje, at løbende inddragelse er af afgørende betydning.
AB - Takket være støtte fra BUPL’s forskningspulje har Forskningscenter for In- & eksklusion i pædagogisk praksis ved Professionshøjskolen UCN haft mulighed for at undersøge grundlag for god fritidspædagogik i skolens specialtilbud gennem kortlægning af forsk- ningslitteraturen, spørgeskemaundersøgelse og multiple casestudier. Udgangspunktet for mødet med praksis og med børnene har været participatorisk med det pejlepunkt for øje, at løbende inddragelse er af afgørende betydning.
KW - specialundervisning
KW - Fritidspædagogik
KW - Specialtilbud
M3 - Rapport
BT - Grundlag for god fritidspædagogik i skolens specialtilbud
PB - UCN
ER -