Projekter pr. år
Abstract
Der er gjort en del erfaringer på erhvervsskoler med mentorfunktioner, og på baggrund
heraf tror vi, der kan udvikles en didaktik, som integrerer en elev-til-elev hjælpefunktion
i undervisningen. Vi tror på baggrund af erfaringerne, at der er perspektiver i, at man til
en hvis grad kan integrere hjælpefunktionen i undervisningsrummet, frem for at det er
en særlig støttefunktion.
heraf tror vi, der kan udvikles en didaktik, som integrerer en elev-til-elev hjælpefunktion
i undervisningen. Vi tror på baggrund af erfaringerne, at der er perspektiver i, at man til
en hvis grad kan integrere hjælpefunktionen i undervisningsrummet, frem for at det er
en særlig støttefunktion.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Fagblad | VUE Nyhedsbrev |
Sider (fra-til) | 14-17 |
Antal sider | 3 |
ISSN | 1902-6269 |
Status | Udgivet - dec. 2012 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Mentor/sosu-læringsmiljø
Duch, H. (Projektdeltager) & Day, B. N. (Projektdeltager)
01/08/12 → 31/01/13
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation