OriginalsprogDansk
TitelHvordan praktiseres grammatikundervising i dansk, engelsk og tysk? : Statusrapport Gramma3
RedaktørerKristine Kabel, Mette Vedsgaard Christensen, Lene Storgaard Brok
Antal sider22
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagNationalt Videncenter for Læsning
Publikationsdato25 apr. 2019
Sider35-56
StatusUdgivet - 25 apr. 2019

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Gramma3

    Kabel, K. (Projektleder), Brok, L. S. (Projektleder), Christensen, M. V. (Projektleder), Møller, H. (Projektdeltager), Riis, S. M. V. (Projektdeltager), Bjerre, K. (Projektdeltager), Rohde, L. (Projektdeltager), Hansen, I. G. (Projektdeltager), Maibom, I. (Projektdeltager), Dolmer, G. (Projektdeltager), Fregerslev, P. (Projektdeltager), Jacobsen, J. G. H. (Projektdeltager), Bock, K. (Projektdeltager), Bruntt, K. L. (Projektdeltager) & Jørgensen, N. (Projektdeltager)

    01/01/1831/12/20

    Projekter: ProjektForskning

    Fil
  • Gramma3

    Storgaard, L. C. (Projektleder), Christensen, M. V. (Projektleder), Riis, S. M. F. (Projektdeltager), Bjerre, K. (Projektdeltager), Rohde, L. (Projektdeltager), Hansen, I. G. (Projektdeltager), Maibom, I. (Projektdeltager), Dolmer, G. (Projektdeltager), Fregerslev, P. (Projektdeltager), Jacobsen, J. G. H. (Projektdeltager), Jørgensen, N. (Projektdeltager), Bock, K. (Projektdeltager), Bruntt, K. S. L. (Projektdeltager), Kabel, K. (Projektleder) & Møller, H. (Projektdeltager)

    01/01/1831/12/19

    Projekter: ProjektForskning

    Fil

Citationsformater