How pre-service mathematics teachers talk about their teaching: A study of discourses

Bidragets oversatte titel: Hvordan lærerstuderende taler om deres matematikundervisning: Et studie af diskurser

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

Abstract

Et studie af hvordan lærerstuderende med matematik som linjefag trækker på deres læreruddannelse, når de underviser i grundskolen.
Bidragets oversatte titelHvordan lærerstuderende taler om deres matematikundervisning: Et studie af diskurser
OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato30 maj 2017
StatusUdgivet - 30 maj 2017
BegivenhedNORMA 17: The Eighth Nordic Conference on Mathematics Education - Stockholm University, Stockholm, Sverige
Varighed: 31 maj 20172 jun. 2017
Konferencens nummer: 8
http://www.mnd.su.se/om-oss/evenemang/norma-17

Konference

KonferenceNORMA 17
Nummer8
LokationStockholm University
Land/OmrådeSverige
ByStockholm
Periode31/05/1702/06/17
Internetadresse

Emneord

  • studerende
  • lærerstuderende
  • matematik
  • matematikundervisning

Citationsformater