Hvordan lærerstuderende taler om deres matematikundervisning: Et studie af diskurser

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

    Abstract

    Et studie af hvordan lærerstuderende med matematik som linjefag trækker på deres læreruddannelse, når de underviser i grundskolen.
    Bidragets oversatte titelHvordan lærerstuderende taler om deres matematikundervisning: Et studie af diskurser
    OriginalsprogEngelsk
    Publikationsdato30 maj 2017
    StatusUdgivet - 30 maj 2017
    BegivenhedNORMA 17: The Eighth Nordic Conference on Mathematics Education - Stockholm University, Stockholm, Sverige
    Varighed: 31 maj 20172 jun. 2017
    Konferencens nummer: 8
    http://www.mnd.su.se/om-oss/evenemang/norma-17

    Konference

    KonferenceNORMA 17
    Nummer8
    LokationStockholm University
    LandSverige
    ByStockholm
    Periode31/05/1702/06/17
    Internetadresse

    Emneord

    • studerende
    • matematik

    Citationsformater