How to capitalize on the technological bridge between sponsorship, media content and fan engagement in sports

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Abstract

Hvordan kan sportsorganisationer kapitalisere på den teknologiske bro, der kan bygges på tværs at sportssponsorater, medierelateret content og fanengagement i sportsbranchen. Dette bogbidrag tager udgangspunkt i det schweiziske firma Fanpictors teknologiske tilgang til kommercialisering af sport.
OriginalsprogEngelsk
TitelSportsmanagement : Ledelse og kommercialisering i sportsbranchen
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagHans Reitzels Forlag
Publikationsdato10 aug. 2021
KapitelCase nr. 6 - online
ISBN (Trykt)9788702319231
StatusUdgivet - 10 aug. 2021

Emneord

  • Erhvervsliv, handel og økonomi
  • Fanpictor
  • Kenneth Cortsen
  • Roger Federer
  • fanengagement
  • sponsorship i sport
  • sport og medier
  • sportsbranding
  • sportsmanagement
  • sportsmarketing
  • sportsøkonomi
  • teknologi og data i sport
  • teknologi og sport

Citationsformater