Projekter pr. år
Abstract
En bevægelsesaktivitets erkendelsesmæssige potentiale kan
ligge i balancen mellem den fysiske aktivitet og den forestillede
situation. Ved den rette balance stimulerer aktiviteten
til, at eleverne skaber en meningsfuld sammenhæng mellem
bevægelsen og det faglige indhold, hvilket kræver både forestillingsevne
og refleksion.
ligge i balancen mellem den fysiske aktivitet og den forestillede
situation. Ved den rette balance stimulerer aktiviteten
til, at eleverne skaber en meningsfuld sammenhæng mellem
bevægelsen og det faglige indhold, hvilket kræver både forestillingsevne
og refleksion.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Kvan |
Vol/bind | 38 |
Udgave nummer | 112 |
Sider (fra-til) | 49-61 |
Antal sider | 13 |
ISSN | 0107-4016 |
Status | Udgivet - 6 nov. 2018 |
Begivenhed | RE:MOVE: Bevægelse og læring - i dagsinstitution og skole - VIA UC, Ceresbyen 24 Aarhus C, Aarhus, Danmark Varighed: 6 dec. 2018 → 6 dec. 2018 https://www.via.dk/efter-og-videreuddannelse/uddannelsestilbud/konferencer/remove-2018 |
Konference
Konference | RE:MOVE |
---|---|
Lokation | VIA UC, Ceresbyen 24 Aarhus C |
Land/Område | Danmark |
By | Aarhus |
Periode | 06/12/18 → 06/12/18 |
Internetadresse |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- bevægelse i undervisningen
Projekter
- 1 Afsluttet
-
IMOOW!
Jensen, S. (Projektdeltager), Halling, A. C. (Projektleder), Høj, B. B. (Projektleder), Volshøj, E. (Projektdeltager), Sander, M. N. (Projektdeltager), Bloch, A. (Projektdeltager), Munk, M. (Projektleder) & Madsen, K. L. (Projektdeltager)
01/08/17 → 30/06/20
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation