Abstract
I projektet Engineering i skolen (EiS) er der samlet empiri ind, som belyser, hvorledes deltagende lærere ser Engineering i undervisningen, og hvordan de omsætter input fra EiS-workshops til en første Engineering-praksis. Samtidig er elevernes oplevelse af undervisningen indfanget via survey. Væsentlige resultater fra disse og internationale studier vil blive fremlagt, som afsæt for at diskutere muligheder og udfordringer for den fortsatte udvikling af Engineering i undervisning.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 4 sep. 2018 |
Status | Udgivet - 4 sep. 2018 |
Begivenhed | Naturfagene ud af boxen 2018: Ensiro lærerkonference - Learnmark Horsens, Horsens Varighed: 4 sep. 2018 → 4 sep. 2018 |
Konference
Konference | Naturfagene ud af boxen 2018 |
---|---|
Lokation | Learnmark Horsens |
By | Horsens |
Periode | 04/09/18 → 04/09/18 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- learning by design in science