OriginalsprogDansk
TitelHvordan praktiseres grammatikundervisning i dansk, engelsk og tysk? : Statusrapport Gramma3
RedaktørerKristine Kabel, Mette Vedsgaard Christensen, Lene Storgaard Brok
Antal sider10
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagNationalt Videncenter for Læsning
Publikationsdato24 apr. 2019
Sider25-34
StatusUdgivet - 24 apr. 2019

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Gramma3

    Kabel, K. (Projektleder), Brok, L. S. (Projektleder), Christensen, M. V. (Projektleder), Møller, H. (Projektdeltager), Riis, S. M. V. (Projektdeltager), Bjerre, K. (Projektdeltager), Rohde, L. (Projektdeltager), Hansen, I. G. (Projektdeltager), Maibom, I. (Projektdeltager), Dolmer, G. (Projektdeltager), Fregerslev, P. (Projektdeltager), Jacobsen, J. G. H. (Projektdeltager), Bock, K. (Projektdeltager), Bruntt, K. L. (Projektdeltager) & Jørgensen, N. (Projektdeltager)

    01/01/1831/12/20

    Projekter: ProjektForskning

    Fil
  • Gramma3

    Storgaard, L. C. (Projektleder), Christensen, M. V. (Projektleder), Riis, S. M. F. (Projektdeltager), Bjerre, K. (Projektdeltager), Rohde, L. (Projektdeltager), Hansen, I. G. (Projektdeltager), Maibom, I. (Projektdeltager), Dolmer, G. (Projektdeltager), Fregerslev, P. (Projektdeltager), Jacobsen, J. G. H. (Projektdeltager), Jørgensen, N. (Projektdeltager), Bock, K. (Projektdeltager), Bruntt, K. S. L. (Projektdeltager), Kabel, K. (Projektleder) & Møller, H. (Projektdeltager)

    01/01/1831/12/19

    Projekter: ProjektForskning

    Fil

Citationsformater