Projekter pr. år
Abstract
Hvidbogen fremsætter på baggrund af international og lokal viden og erfaring en didaktisk designmodel der kan hjælpe undervisere trin for trin til at designe et COIL-projekt i samarbejde med en international partner.
COIL står for Collaborative Online International Learning, og er en internationalt udbredt undervisningsmetode, som har til formål at understøtte digitale interaktioner mellem studerende på tværs af lande. Ambitionen er at etablere et digitalt samarbejde mellem studerende omkring et udvalgt fagområde og samtidigt styrke studerendes internationale udsyn og deres interkulturelle og digitale kompetencer (Villar-Onrubia & Rajpal 2015).
COIL står for Collaborative Online International Learning, og er en internationalt udbredt undervisningsmetode, som har til formål at understøtte digitale interaktioner mellem studerende på tværs af lande. Ambitionen er at etablere et digitalt samarbejde mellem studerende omkring et udvalgt fagområde og samtidigt styrke studerendes internationale udsyn og deres interkulturelle og digitale kompetencer (Villar-Onrubia & Rajpal 2015).
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Københavns Professionshøjskole |
---|---|
Antal sider | 24 |
Status | Udgivet - 1 maj 2021 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- Undersøgelsesdesign, teori og metode
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Collaborative Online International Learning pilotprojekt på KP
Pedersen, R. (Projektleder), Vang, H. T. (Projektdeltager), Karlson, J. B. (Projektleder), Eriksen, K. E. (Projektleder), Rechnagel, E. R. (Projektleder), Løth, K. L. G. (Projektleder), Lindhardsen, J. (Projektleder), Høgsbro, M. B. (Projektleder), Wagner, M. M. (Projektleder), Stilling, M. N. (Projektleder) & Bruun, A. (Projektdeltager)
01/09/20 → 01/09/21
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation