Hvor svært kan det være? portfolio, ansvar for læring, kvalitet i arbejdet

Mikala Hansbøl, Søren Langager

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportForskning

    Abstract

    Forskningsrapporten er udarbejdet i tilknytning til ITMF projektet Portfolio, ansvar for læring, kvalitet i arbejdet. I rapporten undersøges muligheder og barrierer ved brugen af digitale portfolioværktøjer i skolen med særlig fokus på elevernes læring og refleksion over egen læring, lærer-elev dialog og planlægning af undervisningsforløb. Erfaringerne fra et ikke vellykket praktisk portfolio-forløb analyseres og knyttes sammen med overvejelser over pædagogisk design af digitale portfolios og indblik i forskellige traditioner inden for portfolio-området.
    OriginalsprogDansk
    ForlagDanmarks Pædagogiske Universitets Forlag
    Antal sider99
    ISBN (Elektronisk)87-7613-087-8
    StatusUdgivet - 2004
    BegivenhedHvor svært kan det være? -
    Varighed: 1 jan. 2004 → …

    Konference

    KonferenceHvor svært kan det være?
    Periode01/01/04 → …

    Emneord

    • pædagogik

    Citationsformater